תוכנית אימון לבוגרים

בוגרים מתחילים ומתקדמים, נשים וגברים, אתלטים וחובבנים ימצאו את מקומם במסגרת ענפה של אימונים, סמינרים, ושאר פעילויות חוויה וגיבוש, מערכת אימונים מגוונת המאפשרת אימונים בכל ימות השבוע.

רויס גרייסי ג'יו-ג'יטסו הינה בעצם אומנות לחימה אשר מתמקדת בהגנה עצמית לרחוב בצורה פשוטה ויעילה, כאשר כל אחד ואחת יצליחו לבצע את הטכניקות, עם התרגול הנכון ללא שום קשר לנתונים פיזיים.

המפתח ללמוד ג'יו-ג'יטסו הוא חזרה,  המטרה הסופית היא שהטכניקה תהיה מסודרת אצלך בתת מודע, כך שאתה יכול להגיב באופן אוטומטי במצב קריטי, לכן מתקיימים אימונים בכל ימות השבוע ומספר פעמים יש אימוני בוקר, כך שהמתאמן יוכל לבחור לו את הזמן הכי נוח ויוכל להגיע כמה שיותר.

ישנם מספר תוכניות לאימוני בוגרים:

אימוני מתחילים/בסיס:

אימוני הבסיס מתמקדים בצעדים הראשונים של המתאמן וגם כוללים טכניקות שיכולות להציל את חייכם במהלך עימות ברחוב.

אימוני הבסיס מתאימים למתחילים ולמקדמיםיחד, זה שמישהו מתאמן הרבה זמן אין זה אומר שהוא צריך לחזור על הבסיס, להפך ככל שיחזור ויתאמן על הטכניקות הבסיסיות כך ישפר את הטכניקות המתקדמות וישדרג את עצמו.

אימון בוגרים מתקדמים:

לאחר שנה של אימונים ובשיקול דעת המאמן, יכול המתאמן להתאמן בבוגרים המתקדמים. תכנית זו מכילה שיעורים מיוחדים שונים ומתמקדת יותר לעומק על כל רכיב נפרד של מאבק. במהלך התכנית המתקדמת תוכל ללמוד טכניקות חדשות ושילובים, לשפר את זמן התגובה שלך, ולשפר את הידע הנוכחי שלך,

• בנוסף למעוניינים ולמתאימים יש אפשרות להתקדם לכיוון של קרבות מקצועיים, אך זו רק לאחר תקופה ארוכה של אימונים.

אימונים אישיים:

תוכנית האימונים אישיים היא תוכנית חדשנית כאשר  השיעור מתמקד ביכולתיו ובמטרותיו  האישיים של המתאמן/ת.

תוכנית מתאימה למתאמנים שאין להם כל כך זמן להגיע לאימוני קבוצה,

או שרוצים לחזק את הטכניקה, להפוך את הידע שלהם לתגובה טבעית של הגוף ולעלת ברמה.

אימוני בוקר:

אימוני הבוקר הם באותה מתכונת טכנית של אימוני הבסיס ונועדו כדי לתת למתאמנים שרות טוב יותר וזמינות אימונים גבוהה יותר לתרגול הטכניקות הנלמדות, או כדי שתהיה אפשרות להתאמן לכאלה שלא מסתדר להם להגיע לאימוני ערב.

באימוני הבוקר ניתנת הזדמנות נפלאה לחזור על הטכניקה ואף ללמוד טכניקות חדשות ולשפר את הביצועים ברמת הזכרון שריר ובדיוק הטכניקה.

 

האימונים מורכבים  לפי הנושאים הבאים:

• טכניקות מכות בעמידה (אגרופים, מרפקים, בעיטות וכו').

• טכניקות הגנה עצמית מפני תפיסות וחביקות (כולל כלי נשק).

• טכניקות הטלות.

• טכניקות קרקע.

• פילוסופיה של הקרב